Proč k úspěchu nového produktu nestačí jen identifikovat zákazníkovi problémy?
Chceme li vyvinout nový produkt, musíme si na začátku ujasnit, pro koho je určen. Dále si musíme ujasnit, co chceme s produktem změnit.
Proč k úspěchu nového produktu nestačí jen identifikovat zákazníkovi problémy?
Proč by středobodem designu nového produktu měl být člověk?
Rozšíření možností práce s ChatGPT s využitím plugins
Využívejte umělou inteligenci pro obchodní úspěch: Proč je ChatGPT vaší tajnou zbraní?
Jak ověřit osobní údaje v prostředí s nulovou důvěrou
Praktické použití generativního AI
Jak získat byznys díky schopnosti adaptovat ve firmě generativní AI
Využití umělé inteligence pro vytvoření příspěvku na blog
Vytvořte pro své klienty novou službu s využitím IT technologií
Měřte investice do IT
Ethereum blockchain mění konsensuální mechanismus - nová příležitost pro business aplikace
Jak na to, když chcete akceptovat platby v Bitcoinech
Ušetřete na provozu IT díky cloudové strategii
Jak zabezpečeně komunikovat mezi více uzly po celém světě
Umožněte svým klientům podepsat s vámi kontrakt kdykoli
Automatizace obchodních procesů