Petr Adamek31. 3.10 minInovace jako klíč k dlouhému a prosperujícímu životu firmy. 2 dílJak vytvářet pomocí radikálních inovací nové trhy? Kdo jsou nespotřebitelé a jak je transformovat ve spotřebitele našich produktů a služeb?
Petr Adamek7. 3.7 minInovace jako klíč k dlouhému a prosperujícímu životu firmy. 1 dílJak inovovat, aby firma dlouhodobě prosperovala. Zaměřím se na konkrétní příklady inovačních modelů a způsobů jejich využití.
Petr Adamek10. 1.6 minRedefinice úspěchu: Jak generativní AI mění výkonnost firemV tomto příspěvku se věnujeme tomu, jakou roli hraje a bude hrát umělá inteligence v optimalizaci stávajícího business modelu firmy.
Petr Adamek3. 12. 20234 minProč k úspěchu nového produktu nestačí jen identifikovat zákazníkovy problémy?Chceme li vyvinout nový produkt, musíme si na začátku ujasnit, pro koho je určen. Dále si musíme ujasnit, co chceme s produktem změnit.